19.06.2010.

Ok så blev lite annorlunda idag än vad jag hade trott. Vaknade runt kl 5 somnade om. Vaknade igen när väckarklockan ringde kl 08.30. Gick upp direkt och gjorde mig i ordning och år frukost. Kunde sovit längre eftersom vissa inte var klara förän runt kl. 11.00. Men ja, Tippan hade försovit sig, så hon kom inte, men det gjorde inget. Mådde lite halvdant men försökte inte tänkta på det. Vi stack till Alex's fest då, och jag hade ont i huvet. Men gick över halft efter ett tag. Var lite små tråkigt och trögt, men systern, lil kusinen och hennes andra kusin stack ut med deras båt ett tag. Jag är pro nu ;). Men ja började må mer och mer dåligt, blev trött och måde illa och ja... var bara inte bra. Så var ganska så o-social mesta av dagen. Inte kul, jag skulle åkt med mor och far men syster ville inte vara kvar ensam så vi åkte inte förän kl 20.00. *suck* jag är nog lite för snäll, men jaja. Nu sitter vi och kollar på den kungliga bröllopsmiddagen. Hon som pratar borde verkligen inte, varje gång hon börjar suckar vi alla i kör.. Lite besvikelse idag men jaja, fick träffa han som hette tzatziki. XP fett tråkig faktiskt, men ska inte klaga, jag var inte mycket bättre.. Jaja. Natti natti :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0