16.06.2010. Sol, mat och tjej prylar.

Halv soligt ute idag. Mys pys. Åt lunch med mamma, pappa, och syster på burger king idag. Mums med hamburgare Men ja fortfarande sugen på kött och jag råkar veta att det finns en köttbit med mitt namn på i kylskåpet. Jo den har faktiskt mitt namn på den... Jag skrev dit den förut... MMMM ja kl börjat närma sig middag så jag ska gå och göra en request om middag :3

Har blivit värsta grönsaks freaken på senaste tiden. Äter typ broccoli och bönor till allt. MUMS!!! Koka upp det och ät med någon sås, typ tzatziki (mmm vitlök och gurka), eller senap/honogs sås (honung och fransk senap och creme fresh) måste vara kall sås, annars e det inte lite gott :P. Men ja mums!och vindruvor!!!

ja, idag köpte helena och jag nagellack och ögonbryn/frans färgnings medel. Så gissa hur jag ska spendera kvällen. juste måla naglarna antingen mint gröna eller fransk fjoll manekyr, och färga ögonfransarna så att jag slipper ha mascara på semestern. :P jag vet, fåfäng much? Men orka bry sig :) IM A GIRL! :P

WOO fan så trött just nu, måste äta. :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0