(10.06.2010. Så blev det sommarlov) sen kom idag 11.06.2010.

så igår blev det sommarlov. Ganska könt. Betygen och sommaren firades med korv. Jag, Tippan och Josefin. Mums för korv. Inga IG så jag var glad. Fick till och med 4 VG. WOOO!! Sen så blev det kina muren på kvällen där jag och systern åt så mycket att vi blev trötta och glada. Lite små höga på mat. "och först in i mål kooooommer...." Jaja. Men ja jag åt så mycket att jag såg lite preggers ut. Roade mig lite. Jag skulle få mat barn. Ett broccoli som jag skulle döpa Fridolf. Va bara systern som tyckte det var roligt. Men jaja.

AND!!! My loves birthday was yesterday! Tara turned 17! That means i will have to do somethign special for her to celebrate when i see her :3 MOHAHAHHA prepair darling :P so HAPPY BIRTHDAY! Promise i'll try to get the hooker for your cake ;P

Ja, men så efter ett tag när vi hade kommit hem igår, blev jag så trött och humöret ändrades helt. Himlen hade blivit den perfekta färgen, rosa/lila. Den var verkligen vackert. Men jag kände hur jag blev mer och mer nedstämd. Jag vaknade mer samma nedstämdhet och när jag vaknat till lite till så hörde jag regnet. Jag ville bara sommna om samtidigt som jag ville ut och springa i regnet. Mys. Gick ner uppäkte att jag var ensam hemma. Så fixade frukost och har tittat på tv sen dess. Tror nog det blir allt jag gör idag. 3 Program på tv ikväll jag vill se. Eller ja 2 program och en film. Så hoppas jag får tv:n i kväll.

Så trött. Ska bara slappa idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0