-

ok så min dag började som en katastrof och fortsatte genom dagen. Jag gorde mycket fel idag mot folk. Men jag var inte helt mig själv. Jag menar jag hade lite halva suicidal tankar idag. Kunde se det i huvudet... Något var bara inte rät alls och det tog jag ut på andra. Det var så fel av mig. Någonting i mig sa bara åt mig att bli av med alla runt om mig. Absolut alla. Det hjälpte inte någonstans. Ingen ursäkt men jag vill bara förklara mitt udda betende.. eller förklara har jag ju inte gjort heller men jag antar att det beror på stress och sömn brist. Vill bara be om ursäkt om allt. Men jag har i allafall blivit klar med mitt research paper. 5 sidor långt, inte lika långt som det borde vara men bra för att ha skrivit på en dag.. mindre än en dag. Jag är lite stolt, hoppas läraren tycker om det bara.

Jag är verkligen ledsen för ALLT idag... Jag borde inte låtit tankar och andrar ideer komma ut genom munnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0