Yellow ledbetter - POTATOEEE WAAAAVVVVEEE

Det är nog sommarens track för mig :3 Nej men gjordeinegn igåt när vi kom fram. Åt, badade och sov. Sen så hade jag ett litet sammanbroot då jag började gråta för att Iggy inte fanns här med oss. ♥. Ush va sorgligt. Men ja känns bättre idag. Gjorde inget, badade, solade, handlade mat, och drog till skolan där det var avlsutning för dom i sista året. Ush graduation... Dom e ju så stora nu! Känns konstigt. Träffade Tara ♥ och några andra, Henry och james stack innan jag han säga hej :P men lille james ska komma hit söndag och baka XD han vill ha mina choklad bollar XD kan bli kul eller så akward :P får se. Imorgon ska jag ut på kvällen till cannes med en kompis :D kanske ska tara med men det är osäkert ännu. Blir nog kul. ^^ Men ja. So far so good. ^^ Och det är varmt!!! nästan 40 grader! så polen är härlig och varm ^^

its goo to be home :3 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0