~ Sjukt trött.

Jag är så himla trött. Vill bara krypa ner i min säng hemma i sverige, med lite cola och annat gott och se på film. Jag vill bara mysa just nu, med eller utan sällskap. MM önskar jag kunde somna ute i solen. Men jag kan inte sova när det är ljust ute. Ytterst konstigt. Nej ush. Kanske borde kasta lite glass på syster eller mor och far. Nej orkar inte. Ipoden fick slut på batteri, så min lugna musik försvann... Ush. Måste sitta coh vänta på att den lilla jävla apparaten ska ladda. Under tiden sitter jag och lyssnar på Riviera Radio, dom spelar inte offta nya låtar men ganska behagligt. Har i allafall inte bränt mig något idag, jag har inte ens smörjt in mig så det är ju förvånansvärt bra. Men ush jag är trött. Skulle vilja ha en enorm kudde att ligga på. Hmm får typ lägga alla kuddar i huset på varann i en hög och mysa på dom. Men inte nu. Det är för ljust och varmt.

Brände mig för typ två veckor sen, och nassarna va i vägen för solen så fick vackra märken då. Det var trevligt. Har fortfarande dom märkena kvar. Hoppas dom försvinner sen. Nej ut i solen med mig nu.

Kommentarer
Postat av: Alva

Vad fin blogg du har :)



Kramar!

2010-07-27 @ 13:08:13
URL: http://candiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0