Oska och buller.

Vi sitter här och in väntar oskan men den verkar ta och bara glida förbi här.. Inget super ösregn för oss då.. *suck*. Mamma fyller 51 idag. :3 Det tycker vi om. Hon ska få presenter snart. Men solen har smygit bort bakom moln så vi får nog spendera kvällen i källaren och spela biljard och kolla film eller något. Mys pys. Ush, har så himla svårt att sova ensam här. Stor säng är inte bra. Eller ja stor och stor... Den är ganska bred men kort. Lite som en fyrkant. Men men. Det kan inte hjälpas. Ush vad varmt det är också! på natten med! Ska nog flytta ner till källaren... Svalt och härligt där. Men ja... ensamt :P vi får se vi får se.

Det är så där molnigt och kvaft... Inte så roligt... Lite jobbigt faktiskt. Skulle vilja ta på mig en stor mullig tjock tröja men ja.. det är för varmt. Känner mig lite rastlös. men man orkar nästan inte göra någonting för att det är så jävla varmt. Nej ush. Får se om jag över lever. Folk har blivit så dåliga på att updatera sina bloggar, jag har ju inget roligt att läsa på dagarna då :P jag gillar att typ 1 person kollar min blogg varje dag XD nej men känns bra att någon är intreserad.. typ :P ELLER? Nä ska upp och kolla slutet på en film med resten av familjen... varför dom kollar slutet på en film vet jag inte men then again så är alla i den här familjen lite knäppa... och jag älskar det ^^



Suddig bild men min pooooool och trädgård ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0