Onsdag, 21/2010. AOWI.

Som sagt lät jag syster vaxa mina chewaka håriga ben igår. MMM mys. Gud vad kul hon hade när hon röck bort hår från känsliga ställen och jag pep till. Ush och fy. Men jo, nu imorse så började jag känna hur benen började klia (..igen...). Förut hade jag fått någon sårts utslag på benen som kliade lite, men mest gjorde ont. Och nu är dom tillbaks... Ush kanske borde låta bli att raka eller vaxa etc. Men ja, så nu måste jag gå runt hela dagen och försöka låta bli att klia.

Hjälper nog inte att myggen flyger omkring en och letar ben, armar och annat. Myggmat var det här! Måste köpa mygg sprej. Onda små varelser är dom de här myggen. Få se nu, idag ska jag faktiskt försöka ligga i solen och bli lite färgglad. Får ta och läsa eller nått. ÅH EDWARD KOM OCH BIT MIG!!

Borde åka köpa glass. Eller syster borde köpa glass åt mig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0