Nice :D

Nej men nu blev jag lite glad faktiskt! Fick fyra kommentarer på mitt senate inlägg från folk jag inte känner, ok så två va om tävlingar och en om filmtips men annars va det Gö trevligt. Lite konstigt hur man kunnat hitta hit X). Men men. I like.

Vi stack på lunch för ett litet tag sen. Fick världens största köttbit. Gissa om jag blev glad. Jag hade hamnat i himlen. Men ja, pappa skulle ju show off his "amazing" french skills. Han börjar flaxa med armarna och babblar på med massa nonsens om vår hund och hur vi ska ta med en doggiebad med resterna. Servitören sa något om nått (fattade inte helt) men pappa log skrattade och sa typ oui oui, vi kommer tillbaks imorgon. Servitören tittar förvirrat på honnom och frågar om vi kommer tillbaks imorgon, då far min börjar gap skratta och skakar på huvet som om det var det roligaste han hört. Stackars servitör.

sen gick vi till Lidl. Jo för dom har Lidl här! hör och häpna. Men ja, vi köpte glass och chupa chups där. Det blir smaskens sitta och suga på en härlig smakfull klubba.

Det blåser så härligt idag! perfect väder för att va ute! Så tänker faktiskt njuta medans det varar. Fortfarande förfärligt varmt men ja, mmm vind!!!! ♥♥

Men annars några filmen som jag kan säga att jag tycker om.... HMMMM.. jag har ju ganska konstig film smak men jag kan ju alltid försöka. :3

- Boat trip.
- Not another teen movie.
- SAW (fett rolig ju XP)
- Valentines day (tjej film men helt ok)
- Underworld
- Alvin and the chipmunks (!!!!)
(och typ alla disney filmer som finns)
- sex drive
- (och tyvärr) Team america X')

Kommer inte på mycke mer för tillfället men aight :3

Kommentarer
Postat av: Anna

tack för svaren :D

sex drive finns den att hyra?

kram

2010-07-23 @ 16:48:28
URL: http://aooww.blogg.se/
Postat av: Anna

haha jaa låten äger totalt :D

okey tack :)

vad göru då?

2010-07-23 @ 17:07:16
URL: http://aooww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0