Missing nörd X3

En viss nörd saknas. Lång, runt 1,76 (?) blonde och förfärlig humor. Hon gillar Harry Potter, Twilight och promenader i skogen. Har inte sett denna person har man inte sett till på länge. Har hon sprungit vilse? Mycket troligt. Sprungit in i skogen för att leta efter Edward Cullen? Också mycket troligt. Tagit och hoppat på tåg för att komma till Hogwards? Åh så otroligt troligt. Jag börjar bli orolig att hon kanske inte hittar hem. Smidighet är inte hennes starka sida så om ni hittar henne innan vintern och isen kommer skulle det uppskattas.

Om ni är i skogen och hör ett skrik eller rop var inte rädda. Det är nog hennes lockrop på den glitteriga vampyren. "ÅH EDWARD! KOM OCH BIT MIG!".

Om någon har sett min otroliga nörd så var snäll och kontakta mig.



Detts är min kompis Ellen. Goda minnen man har med henne. Saknar henne ytterst. Snart fyller hon 18 och det ska fanimig firas!!!! det är nog best att hon förbereder sig ordentligt. ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0