Hem längtan.

Jag längtar hem. Det här är inte hemma för mig, och att vara här i mer än 2 veckor känns inte så bra. Jag längtar nästan till när skolan börjar. Då har jag något att göra, något som håller mig sysselsatt och då kommer jag även kunna börja dansa igen. Gud vad jag längtar. Ska faktiskt dansa två gånger i veckan i år. Eller jo om jag har råd så att säga, men man kan ju alltid hoppas. Jag orkar inte sitt aoch inte göra något. Jag blir så rastlös då. Har i allafall dragit bort tejpen från griden från när vi målade om den. Så då har man ju varit till någon nytta idag. Super. Skulle kunna städa mitt rum idag, men det tar inte mer än en halv timme. Ush nej. Jag vill hem. Jag vill kunna dra in till stan när jag vill. Kunna shoppa, gå på bio, bara gå! Gå överallt. Ush nu sitter man fasst här. Om man ska någonstans måste man åka bil. Nej det här tycker vi inte om. Och allt är så jävla dyrt! Kort fattat. Jag hatar det här. FYYYY FAAAAAAAN.

Bara två veckor till dock... Ush. Fasst det ända jag har att se fram imot när jag kommer hem är en All Time Low consert jag vill gå på. Biljetterna släptes igår. Måste fixa över internet. Hoppas bara mamma låter mig. Hoppas hoppas. Ush. Har ingen som kan hjälpa mig med matte skiten heller. Provet är om typ 3 veckor.. Jag kommer inte klara det.

Nej nu får jag göra något för att bli lite glad igen. Får se hur det blir sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0