Dont surrender, Remember december.

Hade en konstig dröm i natt. Allt va en stor röra och inget gick som det skulle. Det var inte bra. Stress inför skolan kanske? Ush inte lång tid kvar. Kollar flyg biljetter idag. Är så uttåkad här, finns inget att göra men antar att solen och poolen är super. Förutom när far häller i en massa kemikalier i poolen och för mycket av en av dom, så att vi inte kan bada. Det blir nog stranden antar jag. Men där känns det inte bra att springa runt topless á la 4åring. Men men. Ska ta med kameran och försöka ta några roliga kort.

Hittade en ny låt (iyiyi), flo rida ft en snubbe som heter cody simpson. Trodde det var Justin Bieber, like tjejig röst och samma sorts musik. Den är ganska bra men vill vi verkligen ha en till justin bieber? Räcker det inte med en?! Eller är det bra med en ny nu när han har gått igenom målbrottet? Vem vet. Antar att vi får vänta och se. 

Jag och syster gjorde lite situps igår. Jag är alderles för lat, men syster körde på som fan. tror hon gjorde 100. Med en massa pauser i mellan. Ska försöka lite mer idag. Jag menar varför inte träna när det inte finns nått annat att göra. :3 Ritade även på syster igår. Skrev mitt smeknamt i hennes svank. Blev über fint tycker jag. ^^

Fint va? :3 (klicka för att se större bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0