Bokad för hemfärd.

Äntligen är det bokat och klart. Snart kommer jag vara hemma igen. Konstigt att jag känner mig mer avslappnad hemma än när jag är utomlands på semester, så det kommer vara så skönt att kunna slappna av ordentligt. Desutom så ska jag på All Time Low konsert den 16 med 3 kompisar. Kommer bli kul! Vet inte om jag är en konsert menniska dock, bara varit på 1 (typ 2) konsert, och det var Tokio Hotel (fråga inte). Så var jag på en konstig grej med en kompis då det bara var en massa cover band typ som Queer. MEn ja, tror nog den här blir bättre. Men som sagt. Kommer hem snart, Biljetten är inbokad för den 2 augusti. Så dagen efter systers födelsedag åker hon och jag hem igen. Chansen att vi börjar bråka och all hell breaks loose är nog ganska stor, men nog ska det gå alltid.

Ush den här hemska vanan av att nästan aldrig dusha när man är här, det är lite äckligt, men nu har jag ännu en gång funnit vägen till dushen. AAAAAAAHHHHHH (änglar i kör). Så nu kommer jag lukta sommar äng i typ... 3 timmar... innan svätten kommer rinnandes och skunk? Nej men ska nog bege mig utåt. Man vill ju inte sitta inne hela dagen och ruttna bort till nästan ingenting! ELLER?! Fy, jag behöver nog komma hem och va lite social. TIPPAN! KOM OCH RÄDDA MIG!!!!

Juste, tydligen var en kompis här nere i sitt sommar hus i tre veckor och kom nyligen hem igen. Så han hade altså varit här nere, utan att vi visste att nån av oss var här. *suck*. Får vara lite mer vaken nästa gång. Nej vill gå på bio nu... Bara en vecka... det är inte så mycket alls faktiskt.

Nej men imorrn blir det Monaco... Fy faaaaaaaan. Tråkiga över uppskattade Monaco. Finns ju inget där! Jag vet inte ens varför vi ska dit. *suck*. Family field trip... Wopidoo.... Ut i solen med mig nu då. Woop woop.

Kommentarer
Postat av: tips

ÄNTLIGEEEEEEEEEEN PÅVÄÄÄÄG HEEEEEEM (hehe snart^^)

dude kommer bli tjockt najs att gå på konsert^^....bara jobbigt att köa dock O_O

2010-07-27 @ 21:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0