Åh Edward jag vet att du kommer att rädda mig!

Twilight, ett dumt vampyr mähä och en helt normal tråkig tjej... Vilken underbar bok det är! 1sta boken handlar bara om hur perfekt om Edward är och hur hans andedräkt luktar hallon eller nått. MM hallon... Men i alla fall!!! Under hela boken så får man läsa om hur hon trånar och nästan kommer i byxorna av att se honom och hans sneda leende. Kan han inte le rakt?! Nej, anledningen är att det är gulligt och åh så sexigt med snett vampyr leende. Mums. Det mest spännande i hela boken är väll denna mening: "mm you brought a snack"... Dom måste skoja. Hon kan knappast räknas som en snack.. Och hur fan (?"#""##""!!!!!) kan dom känna hur smaskigt hennes blod är genom att lukta på henne.... från flera meters avstånd!? Jaja, Och visst är det GULLIGT när lilla Edward tar med henne till gläntan och glittar och berättar om hur svårt det äratt inte bita henne. Åh så sött. Sen så tar hon tag i hans hår och nästan våldtar den stackars 100 åriga lilla pojken... Fy på henne. Vet hon inte att hon inte får röra på sig när han är så nära? Hon borde skämmas. Synd bara att man aldrigt riktigt får veta vad lilla Ed tänker i hela boken. Jag menar vi vet alla att hon e lite kåt i brallan för honnom och hon måste påpeka hur hennes mun vattnas hela tiden. Hon verkar även va lite små kåt på resten av hans familj. Stackars besatta flicka. Annars, är det en helt ok bok. Längtar tills jag får läsa New Moon. :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0