201.07.2010. Blubb.

Spenderat hela daen med syster. Ganska kul förutom att det var varmt som fan och svetten rann. Men vi åkte och leta flip flops åt syster i Cap 3000. Där fanns ju såklart inga skor. Sen åkte vi till Cannes för att kolla lite där. Slutade med att syster köpte saker inne på Clairs och sen dricka skit billigt på Monoprix (en 1L flaska med vatten, och två små drickor för 2€). Billigt e najs. Sen kom vi hem, bytte om och målade grinden. Tror den är klar nu. Eller ja nästan klar. Borde måla om dom svarta detaljerna men jaja.

Kvällens aktivitet blir nog att vaxa mina ben. Känner mig lite som Chewbaka just nu *graawwwwrrrr*. Ja ni fattar vinken. Men tog mig äntligen tid att dusha idag! Har inte gjort det på typ en vecka, äckligt, men behöver ju typ inte när man badar i pool nästan varje dag. Längtar till middagen. Ska bli mums med pasta carbonara. MMMMMMM *drägglar*. Ska nog börja jobba mer på min bränna. Man ska ju se att jag inte har varit i sverige under sommaren.

Något smått underligt. Har märkt att när man har fransk manekyr så rör man händerna och tar i saker på annat sätt än vad man gör annars. Kom på det i gåt när jag höll på med några saker. Ganska roligt tyckte jag faktiskt. Ok inte typ ROFLMAO roligt men lite små kul. Så ja, bort med dessa äckliga långa naglar som skivar sig och hallå korta fina naglar med korral färg. Som det märks har jag mer eller mindre inget att skriva om. :3 men ta och kolla in systers fina blogg om ni vill skratta lite ;)

Systers blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0