06.07.2010

Systers blogg. Mycket roande jag föreslår att ni läser den. :3

men ja jo. Vem vill inte springa runt halv näck i värmen? Det är så Jävla varmt, och medans systerär myggmat så festar knotten på mig. Som en jäkla buffé! Ser lite ut som en prickig korv X). Blev nästan sugen på korv nu O.o fasst inte varm korv. Jag vet, shockerande. :P Nej men typ såna där små mini korvar man äter kalla(?). Dom e mums. Mor fyllde ju år igår. Det var gulligt hur rörd hon blev av presenterna. Sen satt vi uppe till typ 12 och var lite, töntig insekt, 4 bokstäver... LARV! fasst vi var ju fler så vi va larviga.. ^^" ok dåligt skämt.

Tror jag ska hämta mig en bounty glass... mmmmums. Fasst isglass skulle vara godare.. :/ SKA ÄTA PASTA I KVÄLL!!!!!!! har inte ätit det på typ... 2 veckor!!!!!!! *suck* sorgligt. Dumma e ju att man inte äter förän solen gått ner, det är alderles för varmt annars, så runt nio blir det middag. Vad åt vi till lunch kan man ju då undra ("hahaha yeah right" tänker väll ni nu men!) jo! VATTENMELON!!!!! :3 mums. Har typ levt på frukt här. 28 grader i le piscine ^^

Ja, jag har världens mood swings här nere... inte ok. Dom kommer smyyyygades på kvällen när man e trött och inte orkar mer.. *suck* orka. Nej men typ det mest roande just nu är Tippans blogg :P Random och trevlig. ^^ Det är lite kul att bada när man är insmord i olja X) Man gliiiiiider så härligt mot andra då. Man är som en tvål!!! X) Får väll fortsätta sola då. Inte för att man blir mycket brunare men dte är en ursäkt att slappa. :)

I took my bubbles with me X)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0