Arg?

Ok så ett till inlägg på svenska.. Suprise. Men i ungefär 3 dar har jag nu kännt mig ledsen och arg. Mest arg dock. Vet inte varför, men jag e arg på mer eller mindre allt och alla. Somliga mer än andra. Men jag känner mest för att vara själv. Inte prata med någon eller nått. Men vad är poängen med det? Det gör ju ingen nytta. Jag känner mig jäkligt dum också. Jag är arg på nästan alla och så blir jag nedstämd och lite ledsen om det känns som om någon är arg på mig.. Lite rubbad är man kanske. Helena är nog glad hon inte är hemma just nu. Jaja, det går nog över.

Lärde Anna att sjunga lilla snigel med stängd mun idag. Men jag är fortfarande bättre på det, än så länge. Geographi lektionen var onödig att gå på. Gick dit fick tillbaks våra essays och fick gå sen. Men gympan va rolig, va inte med men satt och pratade med Sandra vilket va kul. Hon är alltid så glad och rolig. Men sen kom franskan såklart, ville dö. Men jag måste gå för jag va inte där mycke förra terminen.. vill inte få IG i det här ämnet, föreldrarna kommer att bli tokiga då. Men jag överlevde som tur va. Woo.

Gick med Anna när hon skulle klippa håret. Jag fick agera väsk vakt. Åh så kul det var. Juste, fick våra nya sheman idag. Mer eller mindre INGET som ändrats. 10 min mer sovmorgon på mondagar bara.. Woohoo.. Jaja, Det är lite underligt att jag är arg på nästan alla men pratar glatt med folk från min gamla skola.. Saknar dom nog lite.. Inget man kan göra åt det.. Ska hitta på något annat nu för jag orkar inte skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0