Sista veckan av frihet.

Nästa vecka börjar skolan. Jag ser verkligen inte fram till det. Känns inte helt rätt. Minns ju inte ens vilka ämnen jag valt. Visst kommer vara skönt att ha något att göra men inga lektioner jag är intreserad av. Jag har mer eller mindre gett upp när det gäller mina studier. Men vad gör ett år till. Ett enda år innan det är slut och alla åker åt olika håll och man tappar kontakten. Woop woop. Låter det inte helt underbart? De flesta åker utomlands för att gå på universitet medans jag förmodligen kommer stanna här i sverige och desperat leta jobb. Ush det känns som om att det här året kommer att vara det sämsta. Men ja, mindre än en vecka... Och jag kommer spendera morgondagen med att städa eftersom det inte blir gjort idag och sen är det redan torsdag. Ush... Jag hatar att se hur tiden bara passerar. Fy fan. Nej nu ska jag ta syster och köpa godis eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0