Jag är pank.

Har lyckats göra av med ganska mycket pengar på ett jäkligt kort tag. Ush känns inte bra. Men ja, vad kan man göra... Ska försöka sälja saker på ebay eller som syster föreslog, bloppis (?). Hoppas det funkar. Har hafft fullt upp den här veckan. Ganska kul och det gör att man njuta av att bara vara hemma. Dem här kommande veckan är ganska fullbokad den med. Imorgon ska jag träffa Maddie. Hon ska med och kolla det ytterst hemliga. Onsdag ska jag möta upp Lami ett tag innan jag ska till frisören (hos frisören blir man fin mycket finare än hos någon annan etc.) jag ska bli blonde igen. Woop woop. Torsdag ska jag göra en grej med Patti, Caro och Lami. Fredag och lördag WOO!!! får jag stanna hemma. Söndag ska jag träffa Ellen, vilket var ytterst längesen. Ska nog bli kul. Sen måndag ska jag på All Time Low konsert :3. Busy week. OJ KORV REKLAM PÅ TV!!!!! Har inte ätit korv på hela sommaren...Det ska nog ändras på! MOHAHHA. Hmm 3 personer jag behöver köpa presenter till... Tippan, Sandra och lilla Jenny. Och jag har under 100kr kvar... Det här blir interesant. Få se hur det går. Inbgen aning om vad jag ska köpa till dom ens. Eller tippan vet jag typ men ja, vet inte om pengarna räcker. Ush vad pengar går åt.. Måste skaffa jobb, men först måset jag fixa min CV och sen får vi se.

Fint va? :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0