Fångarna på fortet.

Fy fan vad bra det är. Ska poppa popcorn i reklamen! Mums. Gulliga grann ungarna kom och ringde på förut. Sjöng haden äran och gav mig rosor och en present. ♥ Jag har aldrig fått blommor av någon utanför familjen förut XD GULLIGAST!!!! Så fick ett bio kort av dom :3, med pengar på för 2. Syster och jag ska då självklart gå på bio och se Toy Story 3! Vem annars liksom? :P Syster och jag fick gemensam present av bror och hans flickvän. EN VATTEN PIPA! lol! XP speciellt måste jag säga. Men ja.

Varit så trött idag. Orkade nästan inte gå ur sängen i morse. Så gick up en halv timme innan jag skulle gå. Lyckades hinna i tid anyways. Tyskan hängde jag inte med i... Var helt borta. Religon försökta jag bara skriva ner nästan allt läraren sa. Sen hade vi bara en halv timme av engelska lektionen. Carneval planning. Jag var inte med förra året så ska va det i år. :3 Blir nog kul. Hoppas någon filmar då.

Ush är så trött. Skulle sett klart Sagan om ringen 3. Men ja... Fångarna på fortet är på och så kom ju grann barnen. Men men. Får sova sen. Typ sov morgon imorrn så woop woop. Kan sova till typ 9. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0