~

Städat klart i mitt rum, så går igenom garderoben... Finns mycket jag borde bli av med, sånt som jag inte använder längre. Vet inte varför men varje gång jag går igenom saker så börjar my mind wander. Finns så mycket jag inte förstår... Saker jag verkligen inte fattar. They dont make sense.. Jag borde låta bli att tänka på vissa saker. Men det är svårt. Jag är helt ensam hemma idag... Inte så kul men ändå så skönt. Men dom borde vara på väg hem om en timme eller 2. Jag undrar varför jag inte kan låta bli att fundera. Varför jag måste försöka ta reda på saker. Ta reda på varför saker händer. Det är fan jobbigt. Jaja, håller hjärnan igång ialla fall, det måste ju vara bra.. eller? Nej nu måste jag fan bli klar med det här städandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0