8 Augusti 2010.

Trött... Så ofattbart trött. Vill bara lägga mig ner och däcka någonstans. Men måste städa klart först. Imorgon kommer mor och far hem så det måste ju vara rent och snyggt... Gud jag måste städa mitt rum. Ser ut som rean inne på BikBok. Kläder överallt på golvet och ja... överallt. Men kommer va skönt när det är gjort. Syster får sådan panik när föreldrarna varit borta ett tag. Allt måste vara helt skinande rent. Fan nog bäst att dusha med, jag kanske smutsar ned govlet som är fyllt av kaksmulor. Borde gå och köpa fler av Ballerinas kladdkaks kakor. MMMM doppa dom i mjölk och mumsa i sig dom. MMMMMMUMS!

Ok fuck it. So tired. Probably shouldn't have gone anywhere yesterday. Was quite nice though. But i was exhaustd after. Think i fell asleep as soon as i found the bed. But loved the rain yesterday. Finally we had some proper rain. Ös regn. ♥. Just wanted to stay outside but didnt. I mean didnt wanna get sick again. But was greatl. Raaaaaiiiiin ♥

Ja vad mer då? Nä inte mycket mer faktiskt... should just clean. Oh yes!!!! Transformers 2.. wasted more than two hours of my life that i wont get back. Was serioulsy boring and predictable. To entertain myself i had tons of dinsey quotes in my head. Would have been more fun if someone would actually have understood the strange things i did. Disney, finns det något bättre? Nej, trodde inte det heller.

Screw thiiiiiiis. Nej nu ska jag nog fan städa... Eller försöka. Så lätt distaherad (A). NEEEEEJ!! glömde min Bad hairday mössa... :( får hämta den någon gång lite snabbt. Kanske börjar bli sjuk anyways? :O was strangely cold yesterday and today im shit warm... HMMMMMMM konstigt. Nej men off i gooooo.


HEHEHEHE ^^"

OH! and i totally lamely wanna see the last air bender XD FO SHOOO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0