14 Augusti 2010

Imorgon ska jag träffa Ellen. Det var en halv evighet sen jag såg henne. Tror det va innan i vintras elle något. Vi är inte så bra på att hitta på saker längre. Lite sorgligt men vad gör man. Blir nog roligt, jag måste hitta presenter till folk. Blir svårt eftersom jag är pank. Dun dun duuun.

Måndag blir det konsert. WOO!!!!! Måste lära mig den här jävla dansen också. Vet typ vad jag ska göra men men. Vet inte när eller i vilken ordning. Får ta och öva som faen! X3 Blir nog roligt ändå.



Skulle städat mitt rum idag. Gud vet att det behövs. Ska nog göra det imorgon efter att ha varit i stan. Har inte mycket att göra... Ska nog dusha och slappa ännu mer. Så uttråkad just nu. HMMM kanske hittar på något bus MOHAHAHA. eller? Så himla sugen på tårta eller kakor eller något sånt. Kanske borde gå ner till ica en snabbis. Får se. MMMM ben&jerrys glass... Skulle inte sitta fel just nu. Dags att börja be med valp ögon. XP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0