13 Augusti 2010

Humörsvägningar XD ush nä man nog inte vara nära mig när det händer. Så otroligt trött men ändå inte. HIHIHIHI nej orkar igentligen inte skriva men jaja. Borde nog sova. Men det vill jag inte XD kanske springer ner till statoil och köper glass eller något. Eller?! njaaaaeeeee e nog för lat för det X3 Men vem vet. Måndag är det all time low konsert! WOOOOOOO. Jag är ganska pank just nu men måste hitta presenter åt folk ju!!!!! Hmmm what to do.. Löser sig nog. Hoppas jag.

JUSTE! min lugg är blond nu! rästen är.... Hö färgat XD tror nog jag kan köpa blekmedel och göra själv nu. Kanske... HMMMMMM vi får väll se :3 MOHAHAHA. nbej vet inte nu XD  kolla videon här som jag postade innan! XD visst är den bra? XD typ :P ok inte riktigt men ja ^^ natti natti på er X3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0