Uttrkad så varför inte?

BORING

År 2009 så..

Vilken klass gick du i -
1sta i Gymnasium
Vad hade du för hårfärg - Blondt-rött-brunt
Hur lång var du - kort. :3 (158?)
vem var du kär i - Elakt nog ingen ^^'
Hade du nån Pojk/flickvän - Ja.
Vad brukade du göra på fritiden - Samma som nu? :3
Vilka umgicks du med -Trevliga människor. :P
Var allt Bättre då -Skulle jag nog inte säga.
Skulle du vilja gå tibx dit - Vart? O.o
Har du förändrats- MMjjjaaa?


Nu:
Vilken klass går du i -
2dra i gymnasiet.
Vad har du för hårfärg - gammal morot ^^
Hur lång är du? - fortfarande kort :3
Vem är du kär i - define the question. jag älskar alla ^^
Har du nån Pojk/flickvän -
Vad brukar du göra på fritiden - Leka med anna :p
Vilka umgås du med - Roligt folk? :P
Hur ser du ut - som förut fasst orange? :P

Har du:
Kysst någon -
jag skulle nog tro det.
sovit brevid någon med samma kön - Ja.. är inte det normalt?
sovit brevid nån med motsatt kön - ja.. once again, är inte det normalt?
slagit ner nån - Hehe... nästan :P
Ljugit för en bra vän - Tror inte det.
Svikit någon - Förmodligen

Vem:
Skrev du senast till på msn -
Alina?
Kramade du senast - Mamma ^^♥
sov du hos senast - Anna :3
Vill du vara just nu - um... mig själv? i like me :P
Ringde dig senast - Mamma.. :P

Vad:
Drack du senast -
Vatten
Köpte du senast - Tröja och byxor
Gjorde du igår -
Kom hem
ska du göra imorn - Plugga
Vill du göra just nu- Sussa sött på lilla örat
Åt du senast - Morötter
Är närmast dig som är rosa- O.o skullcandy hörlurar och en koffta. (lika nära)

Kärlek :
Du är kär nu -
är det en fråga? :P
Du har sårat nån så den började gråta - Japp, mer än en gång-
Nån har sårat dig så du börjat gråta - På kärleks sätt.. nej.

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
Tror inte det. Correct me if im wrong.
Jag har smugut ut utan lov - Nix
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - Ja?
Jag har en hemlighet som ingen vet om - Förmodligen
Jag har fuskat i ett spel - Dom jävla ankorna dör ju aldrig om man inte går up till tv skärmen!!
jag har struntat i ett prov - Inte medvetet

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv -
Fysiskt? psykiskt?
Jag har druckit alkohol - Jag? AAALDRRRIG :P
Jag har tagit medecier mot drepression -inte än :P
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - Nix
Jag har vaknat gråtande - Njae. Vaknat, sen gråtit. :P
Jag har somnat gråtande - Nä, slutar alltid 5 min innan jag somnar. :)

DÖDEN:
Jag hatar begravningar - vet inte, aldrig varit på en

Jag har sett någon dö - Räknas husdjur? Iggy♥♥
Någon du Har känt som nyligen som dött - nej, ^^

told you it was boring. :P


Kommentarer
Postat av: Nena

HAHAHAHA. Jag gillar att ordet MOROT kommer upp typ mer än något annat ord här. Den här ska jag sno!! :D

2010-04-27 @ 12:03:46
URL: http://nenaispigeon.blogg.se/
Postat av: tips

eeehh I read it all, was quite entertaining :D i am treating my boredom with it haha ^^

2010-04-28 @ 18:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0