:(

Ok, jag har insett att jag har blivit tjejig... Inte bara tjejig hur jag klär mig utan hur jag beter mig. Jag tycker inte om det och pga av det så har saker som inte brukar "bug me" gör verkligen det. Ush vad jag är irriterad. Jag vill bara skrika, gråta, va ensam och få tröst.. Någonting stämmer inte. Vad fan ska jag göra?

Har kollat på två filmer idag.. Men who stare at goats och Underworld - Rise of the lycans. Dom var helt ok. Nej jag är så uttråkad. och som jag trodde, så har ingen sms:at mig eller något. Eller jo Lil Kusinen om imorgon. Men annars inget. Men ja imorgon ska jag, Helena ska träffa kusinerna, Alex och Ella.  Ska nog bli mysigt.

Ska träffa mamma efter som handlat.. När det nu blir.. Pratade med henne ungefär 2 timmar sen. Har inte hört något sen dess. GAAAAAAH! Jag vill inte sitta här!! Jag vill inte sitta här ensam.. Som vanligt har jag inte fått något gort idag. Blir fan sur på mig själv.. 

:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0