blä

Jag känner mig jävligt jobbig, patetisk, och behövande (om man nu kan säga så)... Jag gillar inte den här känslan. Jag tror jag ska låta bli att sms:a, va på msn och facebook.. Jag gillar verkligen inte facebook. Allt man gör syns, och ALLA kan se. Gud vad jag är trött på det. Jag orkar verkligen inte.

Jag ogillar att jag kan vara sur eller ledsen på någon, men låter det gå hela tiden. Mer eller mindre varje gång. Varför vågar jag inte ta itu med saker? Nej jag orkar inte.. Jag vet fan inte vad jag vill. Vad jag ska göra eller nått. Nej jag tror nog fan jag måste sova.. blir så jäkla emotionellt instabil när jag är trött.

Vad fan ska jag göra åt min trötthet? orkar inte.. Ska sova nu..
natt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0