Ush blä icki pyton blä.

Humör svängnigar.. Idag som började så bra. Vet inte vad som hände riktigt. Slutade ialla fall med att jag stack till en lekpark och satt där med min musik en timme, sen fick jag sällskap (thanks ♥). Under timmen jag satt ensam så lyckades jag få ur mig det ilskna och ledsna som hade hängt över mig som ett regn moln under dagen. Det va rätt skönt att inte behöva sitta ensam där hela tiden. Lyckades små bråka med systern min under dagen.. Ungefär.. hela dagen faktiskt.. Men ja. Så det va skönt att slippa henne, pappa och även mamma ett tag. Fasst nu tror de att det är något som inte stämmer och borde tas tag i.. Jaja. Får väll låta bli att vilja vara ensam.

Fick dock en fin tjock tröja av mamma idag från BikBok, fick ett par örhängen gratis. Köpte en tröja från H&M. Fina saker. Tjock tröjan ville jag ha i rosa, men den va såklar slutsåld sedan länge sen (skulle köpt den 3 månader sen men fans inte i min storlek då). Ja.. Så imorrn är det tvätt dag.. Vilket betyder att lite av mina kläder ska tvättas och mer eller mindre alla helenas kläder ska tvättas (jag ska tvätta). Blir kul.. Sen på kvällen blir det kusin träff. Ska nog bli kul :)

And now a random picture from a while back.. fluff.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0