Stupid research paper.

Jag fattar fan varför alla säger att jag är dum. Jag borde kanske sluta ta illa upp och inse fakta. Jag är dum. Ialla fall när det kommer till skolan och sånt. Jag är inge vidare med ord, på något språk, jag kan knappt argumentera, och jag kan fanimig inte skriva en jävla research paper rätt! Jag trodde att det var som en essä men med nästan bara fakta. Inget om egen åsikt eller nått sånt. Jag har fan gjort fel och nu har jag 9 sidor med fakta som jag måste göra om helt och hållet och lägga till min åsikt om det?! Nej fan! någon måste hjälpa mig. Jag vet inte vad jag håller på med.. Kan lika gärna sätta en jävla dumstrut på mitt huve och låta mig gå runt i den. GAH JAG HATAR SKOLAN! Inte bara skola, utan Kungsholmen med. Kompis skrev om det på sin blogg och jag kan inget annat än att hålla med henne. Jävla skit skola för att vara stockholms bästa.

Kommentarer
Postat av: Chenchen

I agree with you from inside out guuurrl!! ;D



ps. wats the point of research paper huh? Friggin waste of paper, bad for the planet! >:( xP

<3<3

2010-04-18 @ 19:56:01
URL: http://cheniestar.blogg.se/
Postat av: Chenchen

btw hun, u aint stupid, u r the brightest star i know ^^ <3

2010-04-18 @ 19:59:28
URL: http://cheniestar.blogg.se/
Postat av: tips

eyey, you aint stupid!, dont u say that again, what u going around lying tellin yoself yo stupid when ur smartass-ass!!! <3

2010-04-18 @ 20:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0