När vindarna viskar mitt namn!

Ok så jag och Anna kom på igår att vi mer eller mindre dejtar(beter oss som det altså utan all.. närkontakt) XP Var ganska roligt tyckte vi. Speciellt efter hur vi kom på hur "vårt familjeträd". Ja ni.. Kompliserade saker men ska försöka förklara.

Anna och jag mer eller mindre dejtar. Anna och Tippan är en person, så teknisktsett henne med. Vi räknas som systar eftersom mina föreldrar har adopterat Anna och hennes föreldrar har adopterat mig. Därav är Helena hennes syter med som även ska dela på tvillingarna jag ska föda åt dom. And so on and so forth.

Ja ni fattar. Så det var roligt tyckte vi. Men ANYWAYS! Har fått Roger pontare på hjärnan. MEn han är ju så JÄVLA BRA! och Nordman. :3 Så nu är det Roger Pontare som gäller på repeat ett tag. Helena kommer nog bli galen. Worth it. :3 Haha Anna sjöng på när vindarna viskar mitt namn och ja hon blev distraherad och det lät hur roligt som helst! ^^


VILL NI ATT JAG VÄNDER OM OCH SLÅSS FÖR DEN JAG ÄR?! ALDRIG SVIKER JAG MITT LAND NÄR VINDARNA VISKAR MITT NAMN!


Åh min hjälte! XP

Kommentarer
Postat av: tips

ahahaha, fan den låten e GULD!!!! XD roger pontare <3, KOLLADE DU PÅ TYP..vad hette det småstjärnorna (?) när du var liten, när det var ett tjockis barn som uppträdde som roger pontare??!!! HAHA.



2010-04-18 @ 20:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0