Igår gick jag in på ett café, och ville ha en muffins.

Ok så jag vaknade och va fan så sure och irriterad vilket kanske märktes. Vad gör man när man blir sur? Jo! Man bakar. Det är lite terapi i att baka tycker jag. Så nu så ligger det 22 cupcakes i kylen och tar upp plats (blev tvungen att tömma lite så att dom skulle få plats). Men dom ser jäkligt goda. Enligt Helena så smakade dom lite bröd aktigt. Vi gissar på att det är pga fullkorns mjölet. Men Önskar ni inte att ni hade dessa läckerheter hos er just nu? Nej tror jag ska dusha, ta en muffin och ett glas cola och se på Galenskaparna after shave.
Ha de' gött. ♥




Kommentarer
Postat av: tips

AAAAAAAAA YUMMY IN MY TUMMY??!?!! Cissi's cupcakes <3<3<3 :D

2010-04-18 @ 20:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0