förlåt.

Dåligt humör. Det finns så mycket hos mig själv och min omgivning som jag hatar. Kan inte göra något för att ändra det. Känns som om jag bara är i vägen. Jag vill inte vara det. Jag vill inte... Jag vill vara ensam men ändå inte. Inget funkar som det ska. Borde stänga ute alla.. kanske skulle vara lättare då. Skulle ialla fall nite vara i vägen eller känna mig i oönskad, vilket jag gjort så mycket på senaste tiden.. Jag vill bara inte längre, vill inte vara i vägen, vill inte göra någon besviken.. Vill bara gråta men som vanligt är det något som inte låter mig, något som säger att det inte är ok. Jag orkar inte..

Kommentarer
Postat av: Chenie

@.@ aaw, i love you emo <3 <3 gimme a hug! ^^



ps. wat happened 2 ur awesome pretty picture header n background...O.o why suddenly all flowery..

2010-04-11 @ 13:08:32
URL: http://cheniestar.blogg.se/
Postat av: Cissi

Naw thanks ♥

it was strange and didnt look too good. and i was tired of the black.. felt i should cheer up a bit.

2010-04-11 @ 14:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0