Attention whore.

Om vi är ärliga nu så är vi inte alla attention whores? Jag vet att jag kan vara det, ganska ofta faktiskt. Man rår inte alltid för det men ja, vem gillar inte att synas ibland.. Jag tror nog att vi behöver synas av ialla fall någon ibland. Om vi inte syns och inte märks, då är vi ju ingenting heller. Innan några år sen så försökte jag nästan göra så att jag skulle behandlas som luft. Vet inte varför men jag ville det helt enkelt. Men sen gav jag up. Och ja, det är rätt skönt att synas och höras ibland. Man vill ju ävem krypa ner någonstans och inte låta någon komma nära ibland, men ja.

Lost track of what im talking about... :/

Nej kl är halv ett och jag borde sova.. Men jävla historia läxan, ush. Har bild imorgon också. Det blir kul. Vet ialla fall vad jag gör nu. Hoppas bara läraren inte tjatar på mig mycke. Vill ju fan bara sitta, lyssna på min musik och jobba. Ush jag saknar Ms. Hart. Bästa bild läraren någonsin. Jobbig men fan så bra. Hon tvingade en fan att använda fantasin och göra stora art works. Synd att jag missar dom 3 sista åren.. Nej fan att en lärare kan göra att man tappar intresset helt.. Jag kan ju faktiskt teckna. Nja ok ibland. Borde fan slå kärring jäveln i ansiktet, eller kanske inte.. Jag väntar nog ett år till. Ush varför bestämde jag mig att ta ett år till med den här kvinnan?!

Ush jag är så trött på allt just nu.. Inte så bra. Jag behöver semester.. Komma bort från skola, skol arbete, stress, folk. Ja, allt mer eller mindre.. Fan vad uttråkad man blir då.. Nej man vet att jag är trött när jag sitter och skriver/complain om många saker. Jaja, fick ialla fall gratis cola idag. SCORE! pant! (och cola så klart).

JUSTE!!!! Läroverks fejden imorrn.. Förjävligt. Vet ens någon när det är?! Dumma skolor. Ok så "kungsholmen, skolan ni aldrig kom in på" är lite roligt men, FAAAN vad dåligt det är! ja, kungsholmen suger fan. jag är inte den enda som tycker det så, fuuuuuck you ^^

did i mention that im tired? HAHA men inte sov trött.. kan nog somna om jag lägger mig. Hehe gör nog det. :)
go' natt. ♥

BTW... jag var lockig idag ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0