26.04.2010. I ♥ My Converse.

Mina converse börjar bli alderles för slitna.. Mina gamla converse hade jag i 4 år innan dom blev bort kastade av modern. *snyfft*. Dom jag har nu är mycket mer slitna än vad de andra var, och jag har hafft dom här i nästan ett år bara. Vet inte helt hur det gick till, vi skyller på vädret. Men ja, eftersom mina myxor också hade gått sönder så begav jag, mamma och systern oss ut på stan för att leta nödvändigheter. (ja helena jag kan det ordet). Hittade inga jeans, min storlek på skor var slutsålda (överallt!!! dumma storlek 36). Men icke sa nicke! Jag kom inte hem tomhänt! Kom hem med ett otroligt mjuk tröja med Hello Kitty tryck på och ett par midje höga byxor. Ser helt konstig ut i dom tycker jag, men resten av familjen tycker om dom. Konstiga dom är.

Och så till en mer negativ del.. Avundsjuka är inget roligt alls, men man känner det hela tiden på något sätt. Spelar nog ingen roll vad det är, kan vara minsta lilla obetydliga sak så kan känslan ändå krypa fram. Ush vad det är jobbigt. Hatar det. Så otroligt många jag är avundsjuka på, i allafall lite. Man blir lite tokig på det.

Det finns ganska mysket jag vill skriva här, men vågar inte, orkar inte, vill inte. Undrar om jag skrev helt vad jag kände, vad som skulle hända då.. Skulle förmodligen få mycket skit, många frågor, konstiga blickar. Kommer kanske göra det någon gång ändå.  Borde gå till school shrink personen.. Men jag vill inte. Vill inte höra vad hon har att säga om att jag har problem, för det vet jag att jag har..

Haha, vad skulle igentligen en bortskämd unge som bott utomslands och fått med mesta igentligen kunna ha för problem? Lite skrattretande när man tänker på saken. Jag menar jag sitter just nu i mitt rum och tittar runt. Och fan vad mycket skräp jag har! Prylar som tar upp så otroligt mycket plats och ännu mer saker i kartonger. Det är för jävligt. Borde släga ut saker. Det är ju alltid en plan.. Ush vad off track man blev.. Kanske borde hålla sig till ämnet mer.. eller fler bilder eller nått... Jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0