25.04.2010. Moodswings fuck my life.

Den här helgen har varit bra men hade väldens moodswings. Sovit hos Anna sen i torsdags, hade svenska nationella i fredags som gick bra. Jag skrev ungefär 7 sidor, så jag hoppas dom inte tyckte jag bara skrev skit. Men ja, blev shit trött och somnade nästan i soffan i skolan. Mys. Senare var det hem till Anna igen För att förbereda för grill kväll. Tvingade dit nån så mådde inte bra av det alls men ja. Det blev bra tiil slut tror jag. Humörsvängningarna började då. På morgonen på lördagen så blev jag hel deppig. Ville vara helt ensam så jag stack. Jag tog en promenad men glömde min Ipod så blev en kort en. Blev lite bättre senare, sen sprack det igen. Idag var en såndär dag som inte är bra eller dålig.. Men blev bättre och bättre. Stack tillbaks hem idag. Så nu ska jag plugga in den gamla nintendon i min tv och spela spel med systern min. Ska bli roligt. :) Bästa spelen någonsin! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0