21.04.2010.

Ush nej. Idag var en jävligt konstig dag. Vaknade trött som fan. Orkade nästan inte gå upp. Svenskan va ganska onödig. Sen lunch, jag och jag tippan och josefin sate ihop historian. gorde inget lektionen efter. Sen var det historia, var nervös som fan. Hatar att prata inför större mängder av folk.. Men det gick bra så blev skit glad. Sen bild, övertalade läraren om att få gå hem och jobba. Blev stoppad av Mr. Ohlsson för att va med på möte med lärare. Gick väll så där.

Blev fan så ledsen av en anledning jag inte tänker ta upp här. Så jag gick hem för att få tänka lite.. Tack och lov för anna och gabbe. SMS:ade dom på vägen hem. Fick mig att må lite bättre. Blev sur på fel person pga av att jag var arg och ledsen på något annat men den personen sa bara något jag inte tyckte mycket om.. (im really sorry). Ska ialla fall tydligen gå till skol psykologen.. Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0