20.04.2010. Nationals.

Hade nationals prov i franska idag. Hehe. Stressad och nervös som fan var jag. Hade lite breakdown under tiden jag gjorde provet, hehe, inte bra. Inget i testet gick bra. 3 delar och alla gick ungefär lika illa.. Kunde knappt svara på hälften av någon av de 3 delarna. Nej ush, kommer behöva göra om hela kursen nästa år..  Inte kul. Men löpte glass efter med kolasås.. hjälpte lite men inte mycket. Karate anna ger fan jäkligt bra kramar. Man känner sig väldigt omtyckt när hon kramar en (tack anna :3). Men ja, GAAAH! Gud vad jag känner mig klängig och behövande idag. Nej MÅSTE fixa historian nu... DAMN IT!!! -.-

Haha ska baka kanel bullar åt Gabbe för ja.. Jag blev lite halft lurad till att göra det. :P  Nej ska sluta bli distraherad och plugga nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0