18.04.2010. A helping hand.

You know the feeling when nothing is right. When you feel like you're not doing anything right even when you're not doing anything and when it feels like all your friends want to get rid of you. Well that feeling comes and goes for me, varies every second. Oj, nej nu skrev jag ju på Engelska. Orkar inte skriva om det, så deal with it. :)
Men som jag sa, den känslan kommer och går var sekund. Så det är alltid trevligt när någon frågar om jag vill göra något med dom. Ja ok, så mer eller mindre har bara en person gjort det och jag har inte sett henne på ungefär två veckor.. Får ta itu med det snart. Men ja.

Mitt humör varierar ganska mycket av någon konstig anledning. Lite som om jag är glad, då fan ska jag vara glad, men om sen något gör mig nedstämd, ja, då blir jag jäkligt nere. Men ja det går nog bra just nu. Har inte gjort något super dumt än. Det kommer nog, men den dagen den sorgen. Mina cupcakes blev inge bra i slutändan, men jaja helena äter dom så det är ok.

Äntligen får jag hjälp av mamma med läxor. Tog fan en hel vecka men äntligen har hon lite tid över för att hjälpa mig. Eller jo, mer eller mindre. Visst har hon andra viktiga saker att göra med, så det är förståligt och därför tänkter jag inte tjata. Jag är bara glad att hon försöker.

Pga av en viss person så har jag fått en jäkligt jobbig catchy låt på hjärnan (thanks for that :P). Så får kolla på en massa andra liknande så att jag inte behöver somna med den i huvudet. Haha kollar hemsidan där den är från, och dom har gjort låten i andra versioner. XP

http://www.weebls-stuff.com/toons/Jazz+Horse/
http://www.weebls-stuff.com/songs/Amazing+Horse+Cover/

Jag gillar den sista. :)

Hmm ja. I kväll blir det grillning på balkongen. Mumsiga kött.
http://www.weebls-stuff.com/songs/Ultrasound/
Den här är förvånansvärt catchy. Ja men nu kom jag ganska off track.. Minns inte helt vad det var jag tänkte skriva om från början. Nej så nu blir det mer pluggande.



Totally want this PJ! :3 ♥

Kommentarer
Postat av: Chenchen

OOOOOH there is another one that says "kiss me cause im cute"! We get one each n we'll be matching <3<3 ^^

2010-04-18 @ 19:57:57
URL: http://cheniestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0