17.04.2010.

Ställde in mina planer för igår för att mamma mer eller mindre sa att jag skulle va hemma med Helena för att dom skulle på middag. Så satt barnvakt åt min snart 22åriga syster. Det är fan som att sitta barnvakt. Skulle laga mat, tog fram det som skulle vara i och så kommer det klassiska, "jag tycker inte om det där. Måste vi äta det?". Vi kom överens om att hon skulle diska. Tog ungefär en timme av tjatande innan hon gorde något. Jag vaknade igårmorse och kände mig inte på humör alls. Ville inte riktigt prata med någon i skolan så försökte gå förbi så många som möjligt obemärkt. Det gick såklart inte. Men jaja, måde bättre senare. Nja tills det var dags att sitta barnvakt. Jag och Anna umgicks efter skolan. Köpte glass och gick runt lite. Stack hem till henne för att hemta saker eftersom hon skulle vidare sen. Så åkte vi till medborgarplatsen och köpte sjögräs och cadburys cream eggs. På tunnelbanan tog tydligen vi något fyllos plats så han kallade oss feta fula tjejer och så hotade med att sparka in huvena på oss. Det var kul.

Så hade planer idag med, men dom blev inställda dom med. Så har inget att göra. Kanske ska gå på promenad ett tag sen. Får se om nått popar upp under dagen.


Fik med tippan torsdags.


Kommentarer
Postat av: tips

min frappino var fan bättre...ehehe XD^^<3

2010-04-18 @ 20:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0