17.04.2010. Cissi Bakar ♥

Jag har ju lovat Gabbe att baka kanelbullar åt honnom, så idag blev det fanimej bakning! Anna Övertalade mig att baka cupcakes när jag ändå höll på. Så cupcakes blev det med. Men det blir åt en massa folk. 24 cupcakes borde nog räcka åt 3 pers va? Nja eller vi får se. Ja så nu ligger dom och tar upp mycket plats i kylskåpet. Idag blev det baby rosa frosting istället för den hämska Barbie rosa som sist. Blev hur mycket frosting kvar som helst, så vi ska försöka se om det blir marränger om vi stoppar in dom i ungnen. Rosa marräng. :) gulligt. :) Snart ska bullarna in i ungnen. 10 min sen är dom klara. :) produktiv dag tycker jag. Frostingen blev inte helt som den brukar, kanske för att Anna hjälpte till lite... och sen stack när det skulle städas. Va lite roligt.

Snart ska jag börja med bilden. Måste gort ganska mycket tills imorrn. Så jobba jobba jobba. Måste städa upp lite i mitt rum med. Men jaja. Bilden kommer nog först. Får nog ta och missa Ugly Betty idag. :( Ja jag är en Ugly Betty nörd. :)

På fredag så ska jag Prata med Lotte, skol kyratorn eller vad hon nu är. Ingen aning om vad jag ska prata med henne om. Men vi får se. Det blir nog bra. :) Ha det bra :3 ♥





Kommentarer
Postat av: tips

BULLAR OCH SAAAAAAAAAFT!!!! <3, borde vi ha när vi kollar på dom MILJONTALS film grejerna haha :D^^

2010-04-28 @ 18:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0