15.04.2010. Bullar och muffins och sånt där.

Nej försov mig dagen jag bestämde att det var dags att gå till skolan. smidigt. Ja men och så var det ju också det där med några lektioner som blev instälda så jag ska bara till sista lektionen. Ska in till stan och fiks med Tippan. Frukost fika. Det blir kul. Senare ska jag hem till Anna. Ska pröva att göra henne till isbjörn. Här ska det fotas som tusan. Fan ser jäkligt mode offer ut idag. Jaja gör inget. Ska inte in till stan fören kl 11 så har en timme på mig att inte göra något. Ja ni, jag och systern min har gått och blivit nyttiga. Käkar morötter och blomkål med dip istället för godis och chips. Det är fan ganska gott. Speciellt när man får en liten cider till. :)
ha det gött. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0