13.04.2010. Sunday Drive.

Sunday drive by The early november ♥


Våren är här. Det käns skönt med solen som lyser i ögonen och värmer en. Det är sånt här väder som kan få mitt humör på topp. Det är bara så härligt och avslappnande. Jag har aldrig varit en vår/sommar människa, utan har varit mer av en höst/vinter typ. Det är, för att låta lite töntig, lite magiskt med snön tycker jag. Det är något med mörkret, kylan, den glittrande snön ja, allt det där som jag bara älskar. Men jag måste erkänna att jag är super glad att våren är här och att sommaren är på väg. Mysig lathet i solen.. Kan det bli mycket bättre. Bara några få veckor kvar innan sommar lovet. Då hoppas jag på en resa till frankrike, skulle va kul om några kompisar kunde komma med.

Idag har jag faktiskt fått lite jobb gjort. Ganska stålt. Eller ja anledningen till att jag fick något gjort var för att jag äntligen instalerade 2 av 4 program jag fick av... ja dom där människorna som sa att jag har dyslexi. Men det hjälpte faktiskt ganska rejält. Det som borde tagit en timme, tog en halv timme. Och nu sitter jag här och lyssnar på Smurf Hits! BÄST!!! Ja juste åt på Jensens bofhouse runt lunch. Mums för ribs.

nej nu ska jag smurfa vidare. ^^

Kommentarer
Postat av: tips

smurfarna= CHAMPINJONER LÅTEN!! en riktig hit asså...

2010-04-13 @ 23:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0