12.04.2010. Hush.

Idag började skolan igen. Jag gick inte. Jag hade några anledningar till det också. Hade en intensiv konversation med min mamma om en hel drös med saker, vilket slutade med att jag grät en hel del. Men det var bra att prata.. Var skönt med någon som lyssnade ordentligt för en gångs skull. Men ja. Satt i någon timme innan pappa kom in, sen skulle hundarna ut. Så det bar ut med hundarna och mamma. Fortsate konversationen ute på promenaden. Men kom hem och ville bara slappna av ett tag, så vi tittade på CSI och lite på criminal minds innan jag insåg att det var alderles för sent och jag borde lägga mig. Då var klockan runt 01.00. Så gick up och då sprang Helena förbi in till toaletten och började spy som fan. Tog ett tag innan jag blockerade ut ljudet och kunde somna. Så vaknade imorse med huvudvärk som var kvar sen igår och orkade bara inte gå upp. Somnade om och vaknade runt 12.00. Har slöat hela dagen vilket jag har behövt. Fortfarande utmattad och vill sova mer. Så får se om jag går imorgon.

Idag har jag även varit ute med hunden ett tag. Mysigt så här på tidig kväll. Varmt men ändå kylande. Njuter av tanken att sommaren snart är här. Lov, sol, semester och avslappning. Att inte behöva tänka på någonting på 2 månader. Trevligt. Men ja, det är ett tag dit. Får fokusera mer på skolan nu. Men det känns hoplöst. Ska ändå försöka. Imorgon ska jag kanske ut och övningsköra med Pappa. Hoppas det går bra. Sen kanske han också har tid att lära mig cykla, ordetligt eftersom det lilla jag kan inte är tillräkligt bra för att låta mig cykla i stan. Men jaja det är en helt annan sak. Ska nog hitta något bätte att göra nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0