10.04.2010. On my way down.

Igår va mysigt med kusinerna. Men blev så där övermätt som man blir när man äter på Kina Muren. Men det är värt känslan av att man rullar fram. Ush är trött idag, men ska försöka plugga ialla fall. OCh måste tvätta.. tvätt tid kl 2 tror jag.. eller så kanske jag har den nu.. Pappa förvirrar mig. Får springa och kolla strax.

Enligt sytern min, så när jag var mindre och gick igenom min "Pokemon är det grymmaste som finns i världen" fas så köpte jag en CD-skiva.. På franska, och jag kunde nästan alla låtar utantill. Speciell unge jag måste varit. Ja men hon har frågat om jag inte kan lära mig åtminstånde intro låten på franska. Så nu sitter jag här med CD:n och ska lägga in låtarna på datorn. Det här blir kul. Undrar lite var mina affisher är någonstans.. skulla passa fin fint till mina lakarn med Pokemon på.

Nej nu måste jag nog fan väcka systern. Hon ligger och dunar än! Funderar på att åka till medborgarplatsen för att köpa cadburys cream eggs och lite sjögräs. Nej jag ska inte äta det tillsammans. Fan asså man måste va jäkligt kort när ens 13 åriga kusin e längre än en.. Kom på det nu. Jaja. Iväg med mig nu, en å så spännande dag fylld av inget väntar mig. Woo..


jag va uttråkad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0