07.04.2010. take me out of here..

Jag hatar mitt research paper. Jag läste om min thesis och jag hatar det.. Jag vet fan inte vad jag ska skriva.. Jag vill ändra den men orkar inte och hur skulle jag ändra den? Nej idag är ingen bra dag alls. Inte för mig ialla fall.

Igåt för skojs skull letade jag up folk på facebook som jag gick i 3,4,5an med, för att se hur som ser ut nu. Och fan mer eller mindre alla ser ut att vara 18-19. Medans jag blev misdagen för att vara 13 förra året. Det är fan inte roligt att se så liten ut, och att vara kort hjälper inte.. Speciellt inte när folk påpekar det hela tiden.

Helena ska ut till hundstallet idag. Intervju om att se om hon kan få köpa en av valparna. Sen ska hon jobba.. vilket betyder att jag ska sitta ensam hemma hela dagen. Men jag hoppas det går bra för henne, hon vill verkligen ha en till valp.

Jag vill verkligen inte vara hemma idag.. men har inte mycket att säga till om presis så får försöka jobba, vilket betyder att jag kommer titta på tv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0