06.04.2010. Good morning sunshine.

Innan jag gick och la mig så var det något som hände så jag blev lite nedstämd. Vaknade imorse och kände likadant.. Öppnade persienerna och såg att det var soligt ute. Blev lite smått förvånad eftersom det snöade igår, men blev även lite gladare. Humöret har gått up gradvis sen jag vaknade vilket är bra. Men nu så lyssnar jag på Justin Bieber eller vad han nu heter och jag tror jag vill hämta hans mamma. Men Ludachris e bra så jag antar att jag står ut. Ska ut och runt lite senare. Man måste ju njuta av solen medans den är uppe. Kanske blir en bra dag idag. Vem vet.

Borde titta lite på Vi på saltkråkan. Det har jag inte gort på länge. Juste, Tippan! Måste kolla Bert snart också. :)


Tjorven och båtsman.         eller            Helena och Ross.


Kommentarer
Postat av: tips

NATUREEN E JÄTTE FIN, JA NATUREN E JÄTTE GRÖN, I NATUREn finns inga svin..? fan. något sånt. BERT SNART DIN FJÄRT <3

2010-04-08 @ 22:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0