04.04.2010. The saltwater room.

Ok so i have been requested to write in swedish, so sorry but google translate if you can bother.

Påsk helgen har varit ganska tråkig faktiskt... Åt middag och pappa kom som vanligt in på ett tråkigt ämne som ingen egentligen bryr sig om, vilket kan ta en-två timmar. Diagram om hur han talar och kommer till sin poäng kanske? ok.



Ja, ungefär så här är det.. Men ja. Det blev ganska så långtråkigt, vilket han insåg efter ett bra tag, och då fick vi gå. Körslaget va på igår och lilla söta enorma Oscar som man inte kan annat än att älska för att han e så söt. Go Team mojje! Idag har humör svängningarna varit igång igen.. Jag tittade på bilderna på mobilen och såg några få bilder på Iggy.. Gud vad jag saknar den hunden. Den hunden va den bästa, och sen han dog har jag byggt upp lite av en vägg så att jag tycker inte om djur lika mycket längre. Visst tycker jag fortfarande bättre om djur än människor men har inte kvar den där lilla rösten som säger att jag vill ha ett djur. Men ja, jag började gråta.
Solen lyste idag, det va mysigt. Tyvärr så satt jag inne tills klockan fem ungefär då jag blev tvungen att gå för att lämna tillbaka en film. Men det va skönt i solen. Var ungefär 13 grader ute idag, vilket betyder, ingen jacka. Men ja ganska trött fortfarande så jag tror jag ska slapna av resten av vad som är kvar av dagen och titta på film med stora syster.

♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0