02.04.2010. Happy dead jesus day.

This is gonna be in swedish so english peoples, Google translate :P

Igår var det skärtorsdagen, och passande nog så kom det två haggor hem till mig (Anna och Tippan ♥). Jag älskar dom där två gulliga små häxorna, men senare så blev en tvungen att gå och då kom en ny (Gabbe). Va ganska så kul. Anna sov över sen men vi gick inte och la oss förän klockan två. Somnade ganska fort, det va trevligt.

Så idag är det alltså långfredag. Vaknade och väckte alla eftersom ja.. jag e lite morgon pigg. Tittade på Wall.e medans vi åt frukost. Gullig film. Sen tog mina föreldrar, Nena, Anna, jag och vovven Ross tog en trevlig promenad runt om i stan eftersom det var soligt ute idag. Ja eller det var mer Anna, Nena, Jag och hunden som promenerade. Men va mysigt. Skulle ha pysslat idag men vi hade inga färger att måla eggen med så får låta bli i år.

Så nu ska Nena och jag titta på Harry Potter som går på tv. Dom ska visa alla filmerna under helgen så WOO film helg. Jag och Maddie hyrde Drag Me To Hell i onsdags, Den va lite halv läskig pga en gammal tant som va ja...läskig, men faktiskt på ett sånt där roligt sätt. Slutet va inte bra dock men allt kan inte vara bra och nu har jag iallafall sett den. :)

Aren't we cute? ♥

I decided to be nice and bought everyone icecream. Strawberry, Pear and Pinaple. :)

Of coarse Chistian people were out and about. Like the 3rd guy from the left.


Cute little people, and my parents in the background, thats why Ross is looking away from the camera.

SPRING!!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0