- Stop and erase.

Idag var ganska.. Nja speciell.. Helt ok dock. Solen var framme mesta av dagen och värmde vilket var skönt, och betyder ingen jacka. Var så härligt att gå runt i solen. Önskar nästan att det skulle vara soligt ute nu med. Jag längtar verkligen efter sommaren och sommarlovet. Vill åka bort, koppla av, och bara njuta. Känns så deppigt här... Det känns som om inget går bra just nu. Jag tror alla kan behöva en pause. Ni vet den där känslan när man är trött på mer eller mindre alla runt om en? Känns lite så just nu. Känns som om antingen så är folk trötta på mig, vilket är förståligt med tanke på hur tråkig jag har varit på sista tiden, eller ja jag vet inte helt. Kännt mig allmänt nere.. Lite emotionellt ostabil skulle jag nog kunna säga.. Det är nog inte så bra. Får försöka ignorera dom dumma humörsvägningarna..

Kollar på tv just nu medans systern min sitter på golvet och syr, medans vi väntar på att grannarna ska komma över på en drink. Smart far kan vara ibland.. Alla är trötta som tusan här hemma och då bestämmer sig han för att bjuda in grannarna på en drink.. Kul. Jaja, hoppas bara jag inte behöver vara social. Nä ska nog hjälpa till att laga mat eller nått sånt. Undrar hur det kommer sig att varje gång jag skriver så blir det ganska negatift mot slutet.. jaja

♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0