-

Sitter inne på rummet och borde göra historian men det går inge vidare. Kl är ju över tolv så jag borde nog sova nu. Men måste plugga franska också! Nej imorgon kommer inte vara en bra dag.. Ush fy pyton blä! Franska kan nog ta och ta sig i brasan!

Nej men gaah! Fan har hafft väldigt många emo dagar på senaste tiden. Undrar varför. HAr hafft dumma tankar och frågot i huvudet med.. Kunde inte hålla en kvar i huvudet igårkväll. Det var dumt. Fan är man lite paranoid eller? Kanske det. Terapi nästa? KAnske bra idée att prova i alla fall. Vi får se.

Haha, gillar att det är två personer som kommenterar här på bloggen, fett nice! Jag är lite trött och borta just nu..kanske märks. :P Nej vill ha en kram!! XP HAHAH fail. Nej borde sova så jag hinner gå upp och dusha imorrn innan skolan.. (gorde inte det innan pga av Franska pluggandet). Se jag börjar bli duktig och tar tag i saker. Duktiga lilla mig. Borde få en kaka eller nått. HAHA gillar lite notisen jag skrivit till mig själv på datan. Inspirerande mpste jag säga.. "halv timme på mashinen. MOHAHAH SPING LILLA GRIS SPRING!". Åh vad jag gillar mig själv ibland.

NEJ! JAG MISSADE ETT PROGRAM I TORSDAGS PÅ DISCOVERY SCINECE!!! Haha nörd?! Nej men fett intresant ju! Hur fjortis låter inte jag nu då?! XP TRÖTT! Go' natt elle sammans :3 ♥


Gullig som nörd fan!! :D

Kommentarer
Postat av: tips

duktig Cissi^^

ZOOOOOOMG, VILKET PROGRAM PÅ DISCOVERY CHANNEL?!?!?!? animal planet eller "Wild" det e grejer det.

je suis une baguette eheheh <3

2010-04-20 @ 11:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0